کاله حذف شد و با برزیل وداع کرد!!

کاله حذف شد و با برزیل وداع کرد!!

والیبال جام باشگاه های جهان - برزیل

سومین شکست کاله برابر نماینده آرژانتین!گریه

 
 
          
 

شاگردان بهروز عطایی در آخرین بازی خود مقابل نماینده آرژانتین نتیجه بازی را به حریف واگذار کردند تا با سه شکست از مسابقات و برزیل، محل برگزاری رقابت‌ها خداحافظی کنند.

 در سومین روز رقابت های والیبال جام باشگاه های جهان در برزیل تیم والیبال کاله با نتیجه 3 بر صفر مقابل یو پی ان سی آرژانتین شکست خورد.

نماینده والیبال ایران در این دیدار با امتیازهای 26 -24، 25-22، 25-23 شکست خورد.      

 

عطایی : کاله در هر سه بازی پراشتباه بود!

سرمربی تیم والیبال کاله پس از تحمل سومین شکست در جام باشگاه های جهان برای او پی سی ان آرژانتین گفت سناریوی بازی های قبلی ما در این بازی هم تکرار شد.

به گزارش پایگاه فدراسیون بین المللی والیبال ، بهروز عطایی گفت :« این بازی هم کاملا مانند بازی های قبلی برای ما پیش رفت.

ما شروع خوبی داشتیم و تا نیمه راه خوب کار می کردیم اما در پایان ست ها خوب نبودیم.این ها همه نشانه کم تجربگی تیم کاله است.

هر یک از بازیکنان ما به تنهایی خوب است و قابلیت های زیادی دارد اما در قالب تیم اشتباهات زیادی مرتکب می شویم.

عطایی افزود جام باشگاه های جهان با کیفیت بسیار بالایی برگزار شد و تجربه کسب شده از این مسابقات برای ما بسیار مهم است.به تیم آرژانتین به خاطر این بازی خود تبریک می گویم و برای آن ها در دور نیمه نهایی آرزوی موفقیت می کنم.»

علی رضا نادی کاپیتان تیم کاله نیز گفت :«ما می توانستیم برنده این مسابقه باشیم اما اشتباهات ما در دو بازی قبلی در این مسابقه هم ادامه یافت.فکر می کنم با تجربه ای که در این دوره کسب کردیم می توانیم در سال آینده تیم بهتری به رقابت های جهانی روانه کنیم.»

دمین گونسالز کاپیتان تیم او پی سی ان نیز گفت : «اگرچه ما مجوز صعود را قبلا کسب کرده بودیم اما از پیروزی برابر تیم کاله هم خوشحال هستیم.

بازی با کاله با وجود برتری در سه ست بازی دشواری بود و تیم ایرانی تیم قدرتمندی نشان داد.ما از اشتباهات حریف بهره بسیار بردیم و حالا برای بازی نیمه نهایی آماده هستیم و در این مرحله نام حریف برای ما اهمیتی ندارد.»

فابین آرموآ سرمربی تیم او پی سی ان نیز گفت :«در این مسابقه شاهد بازی نزدیکی از دو تیم بودیم و تفاوت تجربه ما باعث شد تا ست ها را به سود خود به پایان ببریم.هر دو تیم هجومی و جذاب بازی کردند.یک تیم صعود کرد و تیم دیگر حذف شد اما هر دو تیم مانند قهرمانان بازی کردند و برای پیروزی انگیزه داشتند.ما از سرگروهی خوشحال هستیم و به تیم کاله نیز به خاطز نمایش خوبش تبریک می گویم.»

 



نظرات شما عزیزان:

آذرخش
ساعت21:49---28 مهر 1392
خیلی بد باختن!آبرومون رفت

مهدی
ساعت15:21---27 مهر 1392
واقعا حیف شد
پاسخ: خیلللللللللی حیف شد معلوم بودکه بدون ملی پوشاش شانسی نداشتن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : غزل | شنبه 27 مهر 1392 - 15:0 |